Gå til innhold

Har i det siste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste fått veldig mye feilrapport når jeg er på dib og nettby samtidlig. Så må jeg trykke ikke send, så forsvinner hele dritten. Irritabelt, må logge inn på nytt og greier! Flere som har det samme problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.

På dib og bim..

Skrevet

ja på dib og nettby

Skrevet

nikker

Skrevet

Har ikke hatt det problemet etter at jeg begynte med Mozilla Firefox istedet for Internett explorer..

Skrevet

Hvordan fikk du endret det da? Er det noe vanlig dødlige fikser også?

Skrevet

DU bare bruker mozilla firefox i stedet. Det er en nettleser. Du går på mozillafirefox.com/no og laster det. (tror jeg)

Jeg klarte det helt selv, så da klarer du også det, skal du se..

Skrevet

Tror jeg skal få lillebroren min til å fikse dette for meg i morgen. Begynner jeg med noe sånt på egenhånd hadde jeg sikkert klart å slette alle bilder og musikk etc som ligger på pcen...

Men takk for tipset - lillebror fikser! :-)

Skrevet

Den skifter bare nettleseren ikke hele pc'en.. Tror du fint klarer det selv. Men lykke til. Og håper du blir fornøyd med firefox da. Da kan du også ha mange internett sider oppe. På ulike faner. Veldig bra seru..

Skrevet

Lurer på om jeg fikk tilbud om dette da han fikset den nye pcen min, men siden jeg ikke hadde hørt om det så var jeg skeptisk og takket nei... :-) Men nå har jeg jo hørt om det og kan be han om å fikse det da! he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...