Babyheaven OVERTID:( Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hun er tidlig i svangerskapet,men plages så av kvalme døgnet rundt. Det er så ille at hun har problemer med å stå opp, og også med å prate. Noen snille sjeler der ute som har noen gode råd? håper og takker på forhånd:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 ingefær hjelper. kjøp en fersk ingefær, og slikk på den. (må kuttes først) det hjalp meg. mariekjeks på nattbordet for å døyve den "sultkvalmen" som jeg fikk hver morgen, har hørt at farris hjelper for noen. men ikke forsøkt det selv. hyppige små måltider. lykke til :-)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Tusen takk. Skal videreformidle fort som f...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 sea-band, fås kjøpt på helsekostbutikker=)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Akupunktur Hjalp meg masse da ingenting annet hjalp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå