:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 noen som vet om noe lett og godt jeg kan servere?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hjemmelagde snitter, men det krever en del arbeid. Stor bolle salat med skinke, pasta, isberg, mais, agurk, paprike etc og dressing servert med loff og/eller grovbrød?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 snitter hadde jeg sist de var her. hm.. salat kansje.. jeg er ikke noe flink på salat. men mamma er. det er jo super enkelt. takk :-) noen flere?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Da hadde jeg servert: Ciabatta delt i to med hvitløksmajones, skinke, ost og tomat skiver i - stekt i ovnen til osten smelter -> la lokkene varmes opp for seg og bare legg de på når du serverer Salat: Salat, cherry tomater, rød løk, feta ost terninger og fransk dressing på toppen Enkelt, lettvint og kjempe godt
2 barns-mor :-) Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 pastaskruer blandet med gresk dressingmix, bland i det du liker, f.eks paprika, salat, kylling/ eller skinke. server med nystekte rundstykker. enkelt og godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå