Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er du Bolla Pinnsvin på Mammakroken også? Jeg har lurt litt på det.. Jeg er Lilac der. Termin på torsdag..
Bolla Pinnsvin Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei Lilac!! Jepp,det er meg! Bolla Pinnsvin lusker i krokene både her og der! ;-) hehe..
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Vittig! Syns det er så lite aktivitet på mammakroken for tiden, er vel preget av at mange er på ferie kanskje og tar seg opp igjen i august?
Bolla Pinnsvin Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Ja...har vært der noen år nå,og det er alltid litt stille på sommerstid.. Det kommer seg eterhvert,så du må ikke forsvinne derfra altså!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Neida, jeg er innom der flere ganger for dagen og satser på å bli, men det er ganske så rolig der nå i forhold til her.
Bolla Pinnsvin Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Ja,det er sant.Men bra at du har planer om å bli! Litt allright med denne siden også da.Bare gravide!Litt lettere å få kjappe svar og synspunkter på ting man lurer på ang svangerskap.Praktisk!Ikke så fryktelig mange gravide på mk om dagen..selvom alle har vært det;-)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Nettopp, greit med et forum hvor de fleste er i akkurat samme fase som en selv, og kan jo ikke nekte for at det stort sett er fødselsgreier og slikt som står i fokus for tiden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå