Kiara :) Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei. Har nettopp tatt en quick respons test, fikk opp to streker men den ene var svak. Er jeg gravid eller ikke? Hadde ikm på torsdag 19.07. Tror ikke jeg har noen symptomer på at jeg er gravid. Håper noen vil svare. :-)
Miss Misantrop Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Så lenge strek nr. to var svakt blå er det ingen fare. Da er du gravid. Ps. fargestyrken på testene sier ikke altid noe om hCG nivået. det sier også noe om hvor mye responsmiddel som er lagt i testene. Dette er forskjellig fra merke til merke og fra test til test innenfor samme merke. Se www.pernille.info for mer informasjon om tester. Lykke lykke til Jeg sverger selv til CB digital. Da blir det ikke snakk om noe tolkning.
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 En strek er en strek, mener nå jeg! Så gratulerer!! )
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Gratulerer sÅÅ mye! Og lykke til med alt :=) Søndagskos fra Dolly Send litt babyklister min vei ..
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Gratuuuuleeeereee:D masse klemmer fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå