Gå til innhold

Nå ble jeg litt flau...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på listen over de 30 mest aktive brukerene her inne som har postet flest svar - på 21 plass etter (S)Tinkerbelle...

Nå føler jeg det er på tide å gå og legge seg!!!

Føler liksom at jeg er en av de som bare er inne og leser jeg - så feil kan man ta...

Nattaklem til alle søte dibbere! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvor finner man den infoen?

Skrevet

Hvor finner jeg den listen da

Skrevet

Tittet og jeg er ikke på den heldigvis... Var en gang på topp og da ble det en lang pause gitt. hahahahahahha

ps: gå på innlegg oppe til høyre, så aktive brukere....

Skrevet

Oppe i høyre hjørne er det en liten boks med aktivitet nå - klikk på innlegg (24t) - så ser dere de mest populære trådene + mest aktive brukere. :o)

Skrevet

he,he titter ikke på den listen lenger, men da jeg så meg selv på den, så bestemte jeg meg for å sette foten ned og bruke tiden min til noe bedre, så tror ikke jeg har vært på den siden :o)

Nattinatt :o)

Skrevet

Til mitt forsvar så er jeg høygravid - og orker ikke så mye annet på kveldene! :-)

Må nå var det å gå og legge seg da... Natta!!! :-)

Skrevet

hehe.. jeg var ikke på den siden

Skrevet

He hey.

Du har termin nøyaktig ett år etter min du. Fikk ikke før 2 september jeg da, men det var litt gøy å se. Begynner vel å bli tungt og varmt nå synes jeg å huske ;)

Lykke til

Skrevet

Min kommer noen dager før - skal ta ks. :-)

Jeg har ikke så stor mage - og har sluppet heldig fra kiloene, men varmen ja... Og nettene begynner å bli laaaaaaaaaaaaaaaange - får ikke sove! Sånn som nå f eks måtte jeg logge meg inn på dib igjen... :-)

Skrevet

Hehe. Kjipt det der å være trøtt og ikke få sove. Det siste trimesteret mitt var et helvete, men heldigvis over nå ;)

Du får ha lykke til med ks, og ikke minst med babyen når den kommer.

Skrevet

Takk takk! :o)

Ja, det er et slit, hele svangerskapet har vært tungt. Men blir spennende når lillegutt kommer - han har en storesøster som gleder seg, hun tror nemlig hun får en lekekamerat med en gang... :-) Mulig hun blir bitte litt skuffa. :-)

Skrevet

Oi da. Alltid en utfordring med storesøsken. De skjønner liksom ikke dette med at babyen er baby og kjedelig så lenge. Men det går helt sikkert bra så lenge alle i familien rundt er litt observant på henne, og priorierer henne fremfor babyen. Men det har dere sikkert tenkt på allerede.

Så gøy med en gutt da. Det fikk jeg og;) Men må ærlig innrømme at med en stesønn og en sønn så håper jeg på jente neste gang.

Skrevet

Ja, vi har tenkt endel i forhold til dette med sjalusi, men det er ikke alt man kan forutse. Håper det går smertefritt.

Moro med en gutt, men tror vi setter strek ved to. Jenta vår er stille og rolig, men føler på meg at han her blir en turbo! :-) Er spent på hvordan det blir å ha en gutt - det føles veldig annerledes. Men blir sikkert like naturlig som en jente når han først er her. :-)

Skrevet

Jeg havna på den lista etter at Guttongen hadde vært et knapt døgn på ferie. Sier vel det meste... :-P

Skrevet

HAHA Skjønner hva du mener. Gikk hele tiden og syntes det var så rart at jeg gikk med en guttetiss i magen. Helt sykt. Og jeg hadde alltid trodd at jeg skulle få jente først. Men nå så kunne jeg liksom ikke sett for meg å ha ei jente i rosa kjole liksom.

Blir strek etter nestemann her i huset og. Har alltid villet ha 3, nå har sambo en fra før så da blir det 2 biologiske og en bonus. Men når nr 3 kommer det har vi ikke bestemt enda. Jeg hadde som sagt et tungt svangerskap og kroppen takler nok ikke en runde til så fort.

Skrevet

Er så glad for at dette er siste gangen! Om alt går bra da, det vet man jo aldri desverre. Men må ikke tenke sånn.

Fint å få sånn i underkant av 3 år mellom de tror jeg? Vi hadde tenkt å vente noen mnder, men det ble nå bare som det ble.

Blir nøyaktig 2,5 år mellom våre - på dagen. Jeg skulle forresten ha 3 barn jeg også, men det blir 2. :-)

Lykke til med neste svangerskap da - jeg krysser fingre for en prinsesse - kan love deg at det er veldig koselig med masse rosa! ;-) Har heldigvis funnet masse pent i lyseblått også da. :-)

Skrevet

he he!! Du er jo superbruker - høyt oppe på begge listene! :-)

Skrevet

Da får jeg sette meg i skammekroken også...

Flytter snart, og da blir det ikke dibbing, så kan du skjemmes alene.

;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...