Gå til innhold

Hva bruke som innesko i bhg? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sandaler, tøfler eller noe annet? Har ikke peiling jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

våre har brukt både tøfler od sandaler. tror ikke det betyr så mye, ta det du har eller det ungen liker å ha på seg. det viktigste er at de ikke sklir.

Skrevet

jeg likte at ungene hadde gammeldagse gymsokker... den gang jeg jobbet som tilkallingsvikar i barnehagen

Skrevet

Skinntøfler fra Alveslottet - knallfornøyd !

Skrevet

Sandaler - etter ønske fra barnehagen. Luftig for små føtter.

Skrevet

ja tenkt på sandaler jeg å ..mye salg nå så kan få tak i gode sandaler til en billig penge

Skrevet

Takk for svar:-) Mini er 2,5 år så det blir vel sandaler på han. Men prøvde å få tak i sandaler for en måneds tid siden og de var veldig utleita på dette. Men får sikkert mer inn etterhvert.

Tenker på slike skinntøfler til tuppa når hun begynner i desember. Da er hun 1 år.

Skrevet

Jeg hadde hatt sandaler til henne også. Mye bedre støtte for foten når hun begynner å gå.

Vår jente hadde sandaler i barnehagen da hun var 13 mnd.

Skrevet

Har sånne sokker med såle til lillemor, er veldig fornøyd med de. Hadde nok kjøpt slike om hun var 2,5 år også. Nå er hun bare 20 mnd.

Skrevet

Sandaler-bra og luftig for føttene:-) Blir fort klamme i tette turnsokker ol-eller di kan være gode i babytiden:-)

Skrevet

Snuppa mi begynte i bhg når hun var 9 mnd og brukte sånne gymsokker. bruker dem ennå, 2 år om 3 mnd. Men lurer på å køpe sandaler til henne nå..

Skrevet

I vår barnehage er det ingen som bruker innesko. Mange som har men ser aldri at noe har de på...

Skrevet

Hva med crocs som innesko da??

Funker vel bra det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...