Gå til innhold

Skikkelig hengemage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg fått etter to keisersnitt. Tror jeg kan legge fjernkontrollen der, og den blir hengende når jeg står oppreist. Sukk.

Kun 8 uker siden fødsel, men dette ser permanent ut desverre!

Noen som har operert her, eller har vært til utredning for å få operasjon? Fint å høre om litt erfaringer på området...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt bukplastikk pga hengemage. Du kan se før og etter bilder på www.operasjonenmin.piczo.com

Det er mulig ser du :o)

Lenge siden jeg har lagt ut bilder der, så jeg må få oppdatert.

Skrevet

har ikke operert magen selv, men har hørt at hvis den henger mer en 2cm kan du få det dekket. å hvis du klarer å henge fjernkontrollen der så er vel det mer en 2cm? tror jeg ville gått til fastlegen min å fått han/henne til å se på den!

Skrevet

Hei Nita. Jo, henget mitt kan minne om dtt, bortsett fra at jeg er flatere over.

Jeg får nok ta meg en tur til legen når ammetiden er over.

Skrevet

Uff, føler med deg, og har akkurat samme problem selv... Føler meg som en ungjente i en gammel kropp... (er vel strengt tatt ikke noen ungjente lenger heller men... hihi 26 år)

Det er 8 mnd siden siste ks her, og jeg har vært hos legen ang det. Hun var helt sikker på at jeg får det dekket, så gleder meg til å få det gjort! Bare kvitte meg med noen fler kilo før vi går videre med det. Blir visst grusomt stygt om man slanker seg etter operasjonen.

Skrevet

Gå inn på siden min og se om det er grusomt da... :o)

Gått ned 16 kg siden operasjonen :o)

www.operasjonenmin.piczo.com

Venter på "dommen".

Skrevet

Sett siden din flere ganger før, så om du ikke har oppdatert med nytt, så er det grundig beglodd he,he

Ser utrolig bra ut!!! Men har du gått ned en del etter operasjonen da? Så jo slank ut i utgangspunktet! :o)

Legen min vil ikke sette i gang prosessen før jeg har gått ned. Veldig frustrerende faktisk siden jeg føler stort behov for å vite at dette kommer til å ordne seg...

Skrevet

De siste bildene dine var jo veldig fine da!!!

Skrevet

:o)

Alle 16 kg er gått ned etter operasjonen. Ikke bevist heller men pga sykdom. Jeg var redd det ble fælt etterhvert, men det har holdt seg ganske bra. Kjenner fortsatt at huden er stram.

Jeg hadde BMI på 27, så det var på grensa for full bukplastikk med flytting av muskler. Nå har jeg BMI på 22.7.

Jeg synes virkelig du burde få legen din til å sende henvisning uansett. Det er kirurgen som bestemmer om du får operasjon eller ikke, ikke fastlegen.

Ei venninne av meg fikk liten bukplastikk og hun har BMI på 38!

Skrevet

Skulle lagt inn nye, men det er bare 4 uker siden jeg tok blindtarmen, så jeg tenkte jeg skulle vente til arret der var litt blekere :o)

Om du er flatere over magen er det ikke sikkert du trenger annet en liten bukplastikk. Selv om jeg så stor ut over magen ble det bare fjernet 500 ml fett. 1 1/2 kg hud ble tatt bort.

Skrevet

Ok, men jeg prøvde å insistere, og si at men jeg kan jo gå ned mens vi er inne i prosessen. Det tar jo gjerne litt tid... Men det ville hun altså ikke. Men sa at så lenge vilkårene ikke endres var hun helt sikker på jeg ville få det. Men det fører jo til at jeg går og er livredd de skal endre vilkårene da... Dette MÅ la seg ordne, og aldri i verden om jeg har råd selv uten å sette oss i mer gjeld enn vi kan takle.

Men jeg skal dit snart igjen, så kan prøve meg nok en gang... Men jeg vil jo selv ned. Føler meg ikke vel med disse kiloene til overs, og har litt høyere bmi enn du hadde. Men er på vei ned :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...