Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hvilken barnesider pleier dere å være på?Jeg er mest her, men er også på Nybaktmamma..
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Er bare inne på dib jeg, går mest i Ung Mor, Småtroll 0-1 år og FlaskeMelk... Må innrømme at jeg er inne på bim ung og gravid å lusker litt også... Savner å være gravid litt...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 er stortsett bare på dib.. men sniker meg inn på ung og gravid på bim innimellom jeg også
Marthe&AliceEmilie Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Er mest på en gruppe på nettby som heter oss med små barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå