rampejenta - ny spire Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 man har slim, stikkinger i eggstokkene og vondt i korsryggen??? eller kan jeg få desse symptomene uten å ha sluppet egg??? tror jeg må begynne å tempe eller noe for å finne ut litt mere.... noen som vet???
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei rampejenta! De "symptomene" du beskriver, er kun tegn på at EL kan være igang og komme ganske snart. Men det kan også være at egget ikke slippes likevel. Eneste måten å vite sikkert om du har hatt EL er å tempe. Da vil du se at tempen stiger etter EL. Jeg var for eksempel heeeelt sikker på at jeg hadde EL i forgårs pga stikkinger og EL- slim, men siden tempen sank idag igjen, ble antagligvis ikke egget sluppet. Så temping er lurt å begynne med hvis du vil vite sikkert. Det er dog en bivirkning med temping; Jeg ble i allefall veldig opptatt av temperaturene, og bekymret når jeg fant ut EL ikke kom likevel. Kan ofte være greit å vite minst mulig for å slappe mest mulig av...
Labambie Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Synes for min egen del at el-test var en del enklere. Men det er kanskje bare meg. Tisse på en liten pinne før jeg gikk å la meg,var liksom så mye enklere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå