Gå til innhold

Hvorfor er det så mange ANONYME her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg på og. Mange anonyme for helt "enkle" ting. Rart...

Skrevet

Og hvorfor mase om at noen velger å være anonyme? Plager det noen da? Er jo i grunn anonym uansett om man vil vise nicket sitt eller ikke... Så hvis folk vil være anonym og ikke vise nicket sitt, så ser jeg ikke noe problem i det!

Skrevet

Enkelt, fordi jeg kjenner til flere som bruker disse sidene og jeg vil ikke at de skal vite om mine hverdagslige problemer, selv om de er aldri så uskyldige. Ikke så vanskelig å finne ut hvem man er om man er aktiv bruker og legger ut f.eks fødselsdatoen i profilen sin.

Jeg syntes i begynnelsen det var tullete med så mange anonyme innlegg, men etterhvert ser jeg hvor lett det er å finne ut hvem mange er da de kanskje legger ut store deler av livet sitt ut på sånne sider. Syns synd i evt. samboere, svigermødre ol. noen ganger.

Jeg mener ikke man alltid skal være anonym altså, men fint å ha muligheten når man ønsker det.

Skrevet

Selv om vi ikke tenker over det, er det nok mange som sitter her inne og samler info om en. Og hvis en legger ut nok info, kan det være lett å finne ut hvem som eier nicket. Særlig hvis en vet at en person bruker disse sidene.

Og det er ikke alle som vil bli gjenkjent, selv om det gjelder uskyldige ting.

Av og til vil en svare på vanlige ting, men være anonym. er ikke det greit da?

Skrevet

Ser poengene deres.

Plager meg fint lite om folk finner ut hvem jeg er altså. Om noen av dere der ute har snoket dere frem til at jeg er meg så bare å stikke innom på en kaffe altså:)

Ellers synes jeg ikke man trenger legge ut om alle andre (familie og sånn) med nick. Nå gjør jo forsåvidt jeg det på Tråden kanskje, men er vel hovedsakelig bare vi som "bruker" den som gidder lese. Må jo være dritdøll tråd for de fleste..hehe.

Men er mange innlegg fra anonyme som ikke er om problemer heller da:) (hverdagslige eller store)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...