sistemann Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kjører enda, men rattet kommer bort i magen. Hjelper ikke mye om jeg har gravidbelte da hvis vi skulle måtte bråbremse. 3 uker uten å kunne kjøre selv høres heller ikke så lett ut. Hva gjør dere ?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 har ikke dette problemet jeg,men klarer du nå pedalene om du tar stet lenger bak??
Gjest Ut på tur Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har overhode ikke dette problemet ... heldige meg Men kan du stille på setet sånn at det kommer lenger bak, litt rettere i ryggen og kanskje du også kan stille rattet litt høyere ?
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 jeg har måttet gi opp kjøringa mi. magen kommer inntil rattet og det blir for ubehagelig, og man er jo i stor risiko hvis det skulle skje en ulykke at man krasjer. tenk på det støtet man får mot magen. jeg har 2 mnd igjen så nå må smbo kjøre rundt med meg og handle inn ting og tang. hvis ikke blir det bare buss på meg. hadde ikke tilgitt meg selv hvis jeg skulle ha krasjet og både jeg og babyen hadde dødd. høres kanskje litt drastisk ut, men føre var enn etter snar. jeg klarer ikke å nå pedalene hvis jeg tar setet lenger bak. er bare 1,60 høy. sambo stiller opp for meg nå,for han lar meg heller ikke kjøre.
sistemann Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 Nei jeg har satt meg så langt bak som jeg kan. Har prøvd alle innstillingsmuligheter. Problemet hadde ikke jeg heller i vår gamle bil, men i denne (sharan) er jeg for liten (for kort og for stor mage) Det går heldigvis over.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Hmm, dette problemet har ikke jeg. Og jeg er 1,60 og stor har jeg fått beskjed om Om du stiller setet så langt bak du kan og likevel nå pedalene, og så stiller du sete ryggen i litt mer mot liggestilling da? Har alltid hatt setet stilt mot litt liggestilling jeg da, kansje derfor jeg ikke har merket dette =)
sistemann Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Trodde jeg hadde prøvd alt, men skal gjøre nye forsøk i morgen. Kanskje det kan hjelpe å få ryggen litt ned i liggestilling og kanskje jeg kan hente litt "her og litt der." Kanskje det kan bli brukbart til "nødstilfeller". Når jeg bare må komme meg ut en tur. Er nesten 1.60
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har gitt opp kjøringen selv, er veldig plaget av kynnere når jeg kjører, syns det er vanskelig å rygge, og følte jeg begynte å bli så uoppmerksom etterhvert i tillegg. Men har lange bein så var ikke problem å nå pedalene i det minste selv om magen er diger ;-)
Raych Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Kjører som vanlig, ingen problemer med det:) Kommer vel til å kjøre helt ut tenker jeg, ser ikke noen grunn til ikke å gjøre det. Har 16 dager igjen:)
r r r Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Har heldigvis ikke hatt det problemet - hvilket virkelig ville blitt et problem da jeg trenger bilen til alt annet enn å levere ungene i barnehagen (bor litt på landet vi...). Men, jeg forsøker jo å sette setet så langt bort fra rattet som mulig i disse dager og jeg ser at det faktisk går an å sitte mye lenger fra enn det jeg gjør uten baby i magen. Jeg er heller ikke spesielt lang - ca 162.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå