TPM m/baby i magen Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er i dag 28+6 på vei. Hjemme fra ferie nå. Har hatt en fin ferie selv om været ikke akkurat har vært noe å skryte av her på østlandet . Jeg er 31 år og gravid med min nr 2. Har en gutt på 4,5 år fra før og er medlem av gravide slitere da vi har mistet 3 ganger og slitt endel med å bli gravide denne gang . Men nå er alt bare flott. Har de vanlige plagene med litt bekkenplager, halsbrann, begynner å kjenne tyngden ol. Men ellers har jeg det bra ! Håper å bli bedre kjent med dere her inne
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 heisann velkommen hit:) du kommer til å lese om endel fødseler og at vi har kun så mangen dager igjen til vi møter gullet vårt.i begynnelsen var jeg ganske missunte på disse her,men nå er jeg en av dem som snart får nr 2 og tiden har gått ganske fort.er et kjekt trim du e i nå så nyt det å velkommen skal dü være:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Tjo hei! Velkommen hit! Artig å være kommet til siste trimester,-endelig! Jeg er også 28+6 i dag. Termin 9.oktober. Bor i Bergensområdet, er gift og har en gutt som blir 3 i oktober. Ingen plager bortsett fra vekt :op
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Velkommen hit! Håper 3. trim blir en fin tid for deg, selv håper jeg å forlate forumet snart ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå