Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Linus foresten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker det veldig godt jeg, og vurderer det til min neste (om det skulle bli en gutt da)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint.Hadde det på vår liste vi oxo, men vi fikk ei tulle:-)

Skrevet

kjempefint navn:o)

Skrevet

Passer det til Gine og Emilie eller vil det kræsje?

 

Noen som har noen bedre forslag må de gjerne komme med det:)

Skrevet

Syns det blir for lite og søtt til en mann, men til en liten gutt er det jo fint. ;o)

 

Mathias derimot, det er kjempfint!!!

Skrevet

Veldig fint men desverre er det blitt litt for populært.

Skrevet

kjempe fin navn

har så lyst på d om d blir en gutt denne gangen, men mannen nekter!!!=(

Skrevet

Beklager, liker det ikke. Synes det virker litt pinglete. Ikke alle kan like alle navn, så det viktige er jo at dere liker det =)

Skrevet

het ikke han det i den nye julekalenderen til nrk? høres ut som en sykdom...

jeg har fått linus..

Skrevet

Not too crazy about it.... Minner meg om Linus-Ida eller hva hun het, hu gamla i Madikken:)

Skrevet

Beklager,,,liker det absolutt ikke. Men det viktige er jo om dere liker det:)

Skrevet

Synes det er et sånt typisk småbarns navn. Ser ikke for meg en voksen mann som heter Linus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...