anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Liker det veldig godt jeg, og vurderer det til min neste (om det skulle bli en gutt da)
Go`mamma`n... Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kjempe fint.Hadde det på vår liste vi oxo, men vi fikk ei tulle:-)
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Passer det til Gine og Emilie eller vil det kræsje? Noen som har noen bedre forslag må de gjerne komme med det:)
Mille** Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Syns det blir for lite og søtt til en mann, men til en liten gutt er det jo fint. ;o) Mathias derimot, det er kjempfint!!!
Mamman til M&E Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Veldig fint men desverre er det blitt litt for populært.
Happy H Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 kjempe fin navn har så lyst på d om d blir en gutt denne gangen, men mannen nekter!!!=(
Lille søtnos Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Beklager, liker det ikke. Synes det virker litt pinglete. Ikke alle kan like alle navn, så det viktige er jo at dere liker det =)
wirre;o) Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 het ikke han det i den nye julekalenderen til nrk? høres ut som en sykdom... jeg har fått linus..
lille je Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Not too crazy about it.... Minner meg om Linus-Ida eller hva hun het, hu gamla i Madikken:)
cherry coke Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 Beklager,,,liker det absolutt ikke. Men det viktige er jo om dere liker det:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Synes det er et sånt typisk småbarns navn. Ser ikke for meg en voksen mann som heter Linus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå