Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei. Satt å leste siste utgave av Gravid - om alternative fødsler. Leste om Oslo Vibrapatisenter og gikk inn på nettet å leste mer. Høres egentlig veldig interessant ut! Lurer på om noen her har gått på sånt kurs og evnt født. Hadde en heavy fødsel sist og er heeeelt klar for en litt mer "behagelig" opplevelse denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå