Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Vi har klart oss fint uten - men er nok litt gammaldagse. Men skal jeg barbere meg nedentil er det vil naturlig at mannen min gjør det samme.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 min samboer gjør dette...nå har ikke jeg gjort det på maangen mnd og kommer ikke til å gjøre det før fødselen hell.men mannen min gjør dette pga han føler seg renere da og for meg er det det samme hva han gjør.men jeg føler det ligger mer press på oss kvinner om å gkøre dette...for 8 år si fikk jeg et barn da var det aldri snakk om å barbere seg,nå føler jeg meg ekkel for jeg ikk efå rgjort det og mannen mingjør det ikke på meg...så det er litt dumt at det er blitt slik mener nå jeg....
Ladybug~N&E Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 jeg er ikke så nøye på det jeg da. jeg barberer meg til vanlig (så godt jeg kan om dagen. er ikke lett å finne musa) og gubben liker helst å være barbert han å men han er sløv på det. jeg bryr meg lite om han barberer seg eller ikke det eneste jeg krever er at han skal fjerne håret på balla. det er ekkelt det!! like ekkelt som tånegler og ragg på ryggen!!!
aanonym Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Noen gjør det og noen gjør det ikke, ikke noen generelt svar på det spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå