Gå til innhold

sorry min uvitenhet - men barberer mannen seg også da


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har klart oss fint uten - men er nok litt gammaldagse. Men skal jeg barbere meg nedentil er det vil naturlig at mannen min gjør det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min samboer gjør dette...nå har ikke jeg gjort det på maangen mnd og kommer ikke til å gjøre det før fødselen hell.men mannen min gjør dette pga han føler seg renere da og for meg er det det samme hva han gjør.men jeg føler det ligger mer press på oss kvinner om å gkøre dette...for 8 år si fikk jeg et barn da var det aldri snakk om å barbere seg,nå føler jeg meg ekkel for jeg ikk efå rgjort det og mannen mingjør det ikke på meg...så det er litt dumt at det er blitt slik mener nå jeg....

Skrevet

jeg er ikke så nøye på det jeg da. jeg barberer meg til vanlig (så godt jeg kan om dagen. er ikke lett å finne musa) og gubben liker helst å være barbert han å men han er sløv på det. jeg bryr meg lite om han barberer seg eller ikke det eneste jeg krever er at han skal fjerne håret på balla. det er ekkelt det!! like ekkelt som tånegler og ragg på ryggen!!!

Skrevet

Noen gjør det og noen gjør det ikke, ikke noen generelt svar på det spørsmålet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...