DK+2 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Han har gjort det dæm siste 4 dagan, vorre surkat.... hadde en periode førr 1 mnd sia han skreik, trudde d va kolikk, då kunne han skrike 2-3 t på kveldstid, men så stoppa d i ca. 1 mnd.... å no skrik han meir enn det, fordelt uttover dagen. Han får mest mme, pupp om natta, litt grøt på kveldstid.... verke så han slit litt me luft i magen. Æ blir så lei den skrikinga, han søv utruli nok mestepartn av natta, får jo ikkje gjort nåkka, å ingenting hjelp... tips?
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 min er 3 og en halv måned, og han skreik og skreik fordelt igjennom hele dagen... jeg lurte på hva det var, 5 dager etterpå var det dukket opp en tann;)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Tenner? Lenge siden du begynte å gi han grøt? Kan være magne hans som ikke er klar for det enda. Prøvd minifom?? Fåes kjøpt på apoteket mot luft i magen eller 3 mnd kollikk.. Du kan også prøve å legge han på ryggen på gulvet foran deg, press bene hans opp mot magen med bøyde knær, da vil du hjelpe luften ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå