Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Gutten vår på 3,5 er hysterisk mamma-dalt for tia, vært noen uker nå. Jeg får ikke gå på badet alene engang før han ligger utenfor og gråter... Pappan får ikke gjøre noe som helst så alt av arbeid faller på meg med dogåing, bading, skifting, legging osv. Han er også veldig trassig for tia så det er nesten nytteløst å krangle om at pappan også må få gjøre noe.. Erfaringer? Går det over? Iallefall i den graden det er i nå tenker jeg...
Devil in disguise Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg tror nok når han når konfirmasjons alderen at han ikke vil være med deg på do lenger Neida.... selvfølgelig går det over... Kjempeintenst mens det står på, plutselig en dag så kikker du etter ham og lurer på om han ikke skal være med deg inn på do lenger
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Hehehe, ser det for meg ja... Ja, det er intenst, samtidig som at han trasser så skrekkelig så blir det heftig rundt "skjørtene" mine for tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå