Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Vi har ødelagt en gåstol som jeg lånte av ei venninne. Dessverre. Tror d er en 2005-modell. Hva hadde dere gjort? Gitt penger som erstatning, evt hvor mye?? El kjøpt en ny? Brukt el helt ny?? Dette er litt ekkelt syns jeg..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Snakk med henne du, så lenge du vil erstatte tviler jeg sterkt på at hun reagerer noe særlig på det...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 tror jeg hadde kjøpt ny dersom hun hadde bruk for en nå. Hvis ikke hadde jeg sjekket hva en tilsvarende kostet og gitt henne penger som erstatning. Men ellers mener jeg at dersom man låner bort ting må man også tåle at uhell kan skje.......
Go`mamma`n... Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Spør om det er noe annet ho trenger:-) Er jo ikke sikkert ho trenger den lenger...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hadde vel sagt at den var ødelagt og spurt henne om dere skulle kjøpe ny eller om hun vil ha penger for den, slik at de selv kan kjøpe en ny selv.
Devil in disguise Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Jeg ville spurt hvor mye hun betalte for den og gitt den summen. Viktig å beholde et godt vennskap syns jeg- ikke vise seg smålig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå