Gå til innhold

lyst på en baby til, men samboern nekter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to fra før, på 2 og 4. Jeg sa etter at jeg fødte den siste, at jeg ikke skulle ha flere. Men nå har jeg lyst på en til likevel...Men samboern sier at det får bli med en annen mann, hvis jeg blir gravid, er det på hue ut....Tror jeg kommer til å lure han...

Jeg mener at når vi har to, så spiller det vel ikk eås stor rolle om det kommer en liten en til, liksom. Men han er så opptatt av å leve livet sitt, og dra på turer, osv...Og bare digge seg selv, om dere skjønner!

han er en super pappa og kjærest, men akkurat antall barn er vi uenige i. Hva bør jeg gjøre? jeg har bare ett søsken, det er 9 år mlm meg og broren min, jeg kunen godt tenkt meg flere søsken, pluss mindre aldersforskjell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kan komme til å angre på at du lurer ham. Hva med å gi ham litt tid, og så får dere en attpåklatt.

Hvis han sier i fullt alvor at det er på hue og ræva ut hvis du blir gravid igjen, bør han sterilisere seg selv. Ingen prevensjon er 100% sikker, og det bør ikke gå ut over deg (og barna)

Men å lure ham tror jeg ikke er noen god ide. Hva hvis han var i stand til å lure deg til å bli gravid? Ikke gøy hvis du ikke hadde lyst på barn akkurat da.

Skrevet

Ikke lur han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke tenk den tanken engang!

Det barnet som kommer syns jeg skal være ønsket, ikke påtvunget faren.

Du får se med tiden, snakk med han skikkelig om dette.

Men om du lurer han vil du nok altid kunne se på det barnet og tenke at det ble til ved at du lurte faren til barnet, og at det egentlig ikke var ønsket fra hans sin side....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...