Gå til innhold

hva kjøpte dere i 1 års gave til deres datter ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt blank ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det huske rjeg ikke...Men husker jeg kjøpte duplo klosser til gutten min når han ble 1 år.

Skrevet

Lita dukkevogn, sko ogfisher price learning puppy, ellers fikk hun dukker, dukkeseng, duplo o.s.v. alt var veldig stas :-)

Skrevet

FP learning puppy :o) (og litt småtteri som klær, bøker etc)

Skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt FP learning home istedet!!! Hun fikk det til jul, og kunne hatt glede av det tidligere-kjempefint! Leker masse med det enda, og er 2 år nå.

Skrevet

har tenkt på dukke og dukkevogn jeg også... men pappan syns det var litt tidlig .. men lander nok på det jeg også....

noen flere tips??

Skrevet

Synes hun hadde nok leker ettersom det da nettopp hadde vær jul og hun da hadde fått noen av de "vanlige" tingene da.

Vi valgte derfor å kjøpe bilverkstede fra Little People, kjøpte ett par biler og noen figurer til det etter bursdagen for penger hun fikk til bursdagen sin.

Og det er absolutt en ting hun leker mye med, mer enn dukkene sine faktisk selv om de også er veldig poppulære for tiden.

Har allerede begynt å lure på om jeg må skrive liste på hva jeg kunne tenke meg at vi kan kjøpe i jule og gebursdagsgaver om 5-7 mnd.

Skrevet

Hun fikk penger,buggis, pen kjole og noe småtterier :) Hadde jeg skullet kjøpt noe leker så hadde jeg kjøpt dukkevogn :)

Skrevet

Vi kjøpte en sånn babyhuske til å ha på terassen, en gåbil og en puttekasse

Skrevet

i tillegg til dukke som mange andre her, trelekekjøkkenting. Trekjøleskap med masse lekemat inni. Brukes hver dag, av alle barn som kommer hit, små og større (vi har en på 4 1/2 også, og hun har lekekomfyr med gryter og tallerkner osv fra før, så nå står dette kjøleskapet ved siden av) Vi kjøpte på sprell, men de har også kjempefine gryter og kjøkkenting på Ikea, vet ikke om de har en lekekomfyr lenger, men de metallgrytene derfra er veldig holdbare og fine. Tesett/koppestell i plast eller "ordentlig porselen" fra lekebutikk er også utrolig poppis. Dette har vi også fra før, her er hun nok litt for liten (i hvert fall til det settet som kan knuse), men leker med storesøsters ting hver gang hun har sjansen. Men jeg dro på ekstra leker og kjøpte plastkoppestell med kaffekanne og no greier, og det ble badekarleker, det er altså heelt vidunderlig, synes ettåringen. Så kjøkkengreier i alle varianter er tingen her i hvert fall:)

Skrevet

gåvogn av et eller annet slag er også veldig populært da. De har en som er helt kul på Ikea, en blå en, brio har en søt rød en med hvite hjul

Skrevet

Tigergutt-gyngehest/kjørebil.... Hehe

Ikke så mye brukt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...