anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg spør hvilken pysj hun vil ha på seg og da sier hun den med mamma (er tornerose det, hehe må vist ligne ekstremt på hun hehe, hun og askepott:) Så tar jeg den frem så sier hun: nææææ der er pappa!! Og smiler stort fornøyd haha kan dere gjette hvem det var? Jo det var selveste Snehvit, skal si pappan ble rød i ansiktet hehe søte jenta mi:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 hehe...nå måtte jeg flire litt høyt her.. gubben begynte å lure.. jeg pleier nemlig aldri å flire sånn... hehe...
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Hehe...Hun er bare 2 og ett halvt år, litle jenta mi:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 hehe.. det er jenta vår også... hehe... så ser for meg hun sier det ja!!! her skal alt være josa eller med pinsesse på... hehe.. =) måtte lese innegget ditt høt for gubben, og han flira godt han også ja..
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 Hehe...er de ikke herlige vel? Ser henne for meg ja;) akkurat lik meg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå