Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 husker du sa det for noen uker siden, men glemte igjen...mener at den e i slutten av juli mnd...E du sykmeldt for tiden?? Sitter her og e nysgjerrig:)
kaur *har født!* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 26 aug. Er sykemeldt og kjeder vettet av meg! Har omtrent lest det som er av pensumstoff og har heklet til jeg har vært blå i trynet.. Du da? HVordan går det?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 26 uker på veg til tirsdagen, leser masse, orker ingen husarbeid, og skal jobbe fulltid de 2 første ukene i august...Har blitt skikkelig diger:)
kaur *har født!* Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Har tenkt å stikke innom jobben, men er så dårlig til beins om dagen. Du fikk mage ganske tidlig da :-) Men så er du jo veldig slank, så det skal vel godt gjøres for babyen å gjemme seg noen steder :-) Skal du jobbe hos "oss" eller på andre siden av veggen? Kan jo hende jeg stikke innom en tur. Må jo sjekke ut hvordan går med alle de gravide ;-) Så du får jente? Så morro da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå