Learning to fly Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kanskje ikke de tre første mnd, men vertfall når du er stor. Det blir for varmt og kan bli farlig pga varmen tror jeg det var...
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 jm sa til meg at det var ok å bade i basseng men ikke i boblebad, pga masse bakterier eller noe. For å være helt ærlig så spurte jeg ikke noe rundt det, bare godtok det
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 og mye baktereier.... så het på slutten anbefales det i hvertfall ikke, i fare for at ting har begynt å åpne seg.. så lettere å få infeksjoner..
Expat Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Være forsiktig med høye temperaturer, ikke bra for baby med feber, for varme bad, boblebad, sauna. Jeg har sett pulsen til en 37 uker baby da jeg hadde 39,5 i feber (influensa), den var laaaangt over 200. Bare de første tellingene (lyden) fikk hele helsepersonell staben til å hoppe rundt etter medisiner...
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Sat mykje i boblebad når eg var gravid. Eige boblebad var greit i følge jm men ikkje offentlege boblebad pga bakterier.
roxanne Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Det stemmer nok det... I boblebadevannet kan det bli oppvekst av en del typer bakterier som ikke er noe særlig å få opp i skjeden. Dette kan gi infeksjoner som kan spre seg oppover. Barnet kan også bli smittet på veien ut av fødselskanalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå