Rusketuska Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 .... av min 9 år gamle datter............. :0))) Vi drev og snakket om at de har vært på Sommerland, og det var ikke alt hun turde å ta der... Men, som jeg sa til henne : " Du, vennen, er jo utrolig modig da, som tør å prøve å ta de fleste karuseller....) Jeg tør ikke det engang jeg...." Da sier hun : " Men, mamma, du er modig du og!! Fordi du tør alltid si hva du mener....." :::::::::::::::::::::::::::::::: :0)))))))))))))))))) Gjett hvem som fikk hakeslepp, og masse tårer i øynene da? )) For et komplimant!!! ( synes jeg da;0)
Rusketuska Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 noen GANG!!! skulle det selvfølgelig stå )
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Det var et VELDIG fint kompliment!!!! :oD Ta det til deg ;o) Ikke hver dag man får høre slik!! Og av barn får man høre sannheten ;o)
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Så herlig! ))) Ta det til deg-fortjente det helt sikkert!!!
Rusketuska Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2007 Takk dere Ja, av barn hører man sannheten ) :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå