Gå til innhold

Expat, hvorfor skal du flytte til Hawaii?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan har du fått det til? Er det for godt? Blir helt fasinert jeg nå, så spennede å gjøre noe "utradisjonelt!! Fortell!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi er havforskere og jeg har bigesjeft på vulkanologi, vel. Da er det jo en logisk plass å ta post-doktor stipend på vel?

Skrevet

Gud bedre, er du en sånn smarting du altså :) lyst til å ta med en ganske vennelig 87 model og ei lita skrikesnuppe med på flyttelasset eller? hehe :)

Skrevet

Åååå:):))) Herligheten så spennede!!! BLir helt i "fyr og flamme" her jeg sitter. Hvor lenge tror du att dere kommer til å bo der? Og når flytter dere? Søkte du selv, eller er du tilbudt?

Er begge så heldige att dere har fått jobb der? Eller hva gjør du for å ta post-doktor stipend...Aner ikke hva det er ...

Skrevet

Jeg har doktorgrad, gubben er nesten ferdig. Postdoktor er sånn mellomforsker jobb. Universitetet. Bor to år. Jeg har ikke jobb ennå, jobber med saken. Gubben har jobb. Først går vi dit, kanskje blir vi to år, kanskje kortere om jeg får jobb i norge. Foreldrene mine er jo der, kan bo med dem, er ikke så ikke å være "alenemor" med besteforeldre i huset...

Skrevet

Hvor på Hawaii da? Vi er skikkelig Hawaii frelste og reiser tilbake for 4gang til vinteren... =) Heldiggriser dere da=)

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer nysjerriggg:) Foreldrene dine? Er de fra Hawaii? Viss ikke hvorfor bor de der? Kan du bare flytte dit da? Trenger du ikke oppholdstillatelse o.l? Er det bare å flytte i vei?

Skrevet

Neeei, foreldrene mine er i Bergen! Så jeg kan bo der uten gubben om jeg må. Må ha visum for USA. Har det siden gubben har jobb. Kommer inn på husmorvisum, skal forandre det etterhvert.

Skrevet

Å slik å forstå:) Heldige dere da!!! Er mannen din norsk men har fått jobb på Hawaii, erDet slik å forstå? Må ha alt inn med t-skje jeg...

Skrevet

Heldiggris=) Vi har familie der og skulle gjerne hatt muligheten til å bodd der et par år men foreløpig så har vi ikke det...

Skrevet

Neida (det hadde vært alt for enkelt) han er Waliser. Men har fått en 2årsjobb ja.

Skrevet

Ok, men heldig er du!!! Jeg lever mitt a4 liv videre jeg. Men utrolig kjekt å høre slike historier:) Kankjse når jeg blir pensjonist....drømmedrømme:)

Skrevet

Henger meg også på drømmen. Utrolig fasinerende med folk som gjør sånne ting jeg bare går og tenker på! Ikke at jeg har noen doktorgrad i noe så spennende som dette, men noe litt utenom a4 livet mitt kunne jeg sikkert fått til jeg også - om jeg hadde visst hvordan - og turt å satse litt.

Ønsker dere et herlig opphold på Hawaii!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...