Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Nå er det bare 4 uker til termin og jeg drømmer så mye vondt :-( Jeg er redd babyen ikke er frisk, at det skal skje meg eller hun noe under fødselen osv osv... Jeg har en frisk nydelig datter på 16 mnd og er livredd for at det skal være noe galt denne gangen. Jeg skammer meg oer å bruke tiden på å tenke så negativt men jeg klarer ikke la være :-( Er det litt normalt med slike tanker?
mamma070706 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Tror det. Jeg var iallefall veldig engstelig. Både for babyen og meg selv, sistemann var ikke akkurat planlagt, så var litt "muggen" i begynnelsen over hele svangerskapet. Det gikk fort over, og begynte å glede meg til en til småttis. Hadde blødninger, for mye fostervann og andre komplikasjoner, og var sikker på at det måtte være noe galt. Det var det heldigvis ikke..
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 jeg hadde også slike drømmer... snakka med jordmor om det jeg, og hun sa det var helt normalt... det er en blanding av litt frykt langt inni for at det skal skje, og hormoner som forsterker det i drømmen din... tenker alt kommer til å gå helt fint jeg =)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Har det akkurat som deg. I tillegg så får jeg ikke sove om natta i det hele tatt - og da er det god tid til å tenke alle negative tanker... Blir ikke noe bedre av at jeg leser om andre barn som desverre ikke er friske el dør f eks. Huff og huff. Men det går jo som regel bra.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde det sånn og det er visst veldig normalt! Husker jeg hadde veldig søvnproblemer i slutten og en natt lå jeg bare å gråt fordi jeg var sikker på at babyen kom til å dø... Var helt grusomt å gå å tenke sånn.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Er vel en del av å være gravid tror jeg de fleste har nok hatt slike grusomme drømmer. Jeg drømte masse rart på slutten, spes at han aldri kom ut og til slutt så var han så stor så huden på magen var kjempe tynn så du liksom så han inni der.. Og han var skikkelig stygg. Grøss.. Men vis du føler for det kan du jo ta å kontakte jordmor og evt få time der, ta en snakk med henne det kan jo hjelpe. Om en mnd tid legger du sikkert ut fødselshistorien din og alt har gått så fint. Det gjør det jo for flertallet Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå