CB-BabyBoy Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Kjøpte min idag og det tok meg vel rundt 5 timer på de 607 sidene! Skal ikke si noe her altså, men jeg er hvert fall kjempefornøyd
Tulletutta Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 nei, er så sur trudde eg hadde fått bestilt den via bokklubben min men den hadde av ein eller ann grunn berre havna i huskelista så då vart eg nøtt til å bestille den på nytt. oppdaga det ikkje før i går kveld. surt jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
litakine og Theodor Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 har fått min og begynt å lese, men vil ikke lese den for fort, det er så trist at det er over snart!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 har ikke lest en eneste bok men nå lurer jeg, DØR HAN????=)
Tulletutta Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 gå inn på vg sine sider dei skal ha ein link til diskusjonen der inne som skal avsløre ka som skjer.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 hehe,,leste nettopp avsløringene der ja=) takk=)
2 nøster Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hurra for Potter! Herlig å endelig kunne få vite svarene til alle de uløste spørsmålene opp igjennom serien. Jeg gråt litt, lo litt, var litt trist, var litt glad, og satt som en spent strikk igjennom hele boka. Og for en avslutning!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå