to-em Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Vi har nå prøvd i over et år å bli gravid med nr 2.Da jeg hadde kobberspiral, kom mensen nesten på timen til samme tid hver gang. Når jeg tok den ut og i alle fall det siste halve året har mensen vært 2-3 uker forsinket hver gang. Jeg blir gal, Prøver jo å ikke tenke på det,men ikke så lett. Føler ikke at jeg er gravid,men mensen kommer jo ikke. Har ikke tatt noen test denne gangen, men er 3 uke over tida i dag, men jeg orker ikke å bli skuffa nok en gang. Klarer jeg virkelig v hjelp av psyken min å utsette mensen???
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet ikke heller hvor min mens er:( Men nå prøver ikke vi å bli gravide da. Vet psyken kan spille godt inn, men jeg håper fordin del at denne gangen har det klaffet. Ta en test, og masse lykke til:)
Puserull:) Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Ah, vet hvordan det er! hos meg var den 2-3uker forsein hver gang, veldig uregelmessig. da jeg begynte med p-pillen ordnet det seg, og det er herlig å vite når man får den:) samme dag, hver gang! og ja, du kan faktisk utsette mensen v hjelp av psyken, spess hvis du tror veldig sterkt at du er gravid!
to-em Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 men jeg gidder ikke begynne på p-pille når jeg ønsker å bli gravid!!!
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 få deg en time hos gynekolog, det kan være hormonforstyrrelser som gjør det..
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 tror man kan utrette mye ved å være bekymra å "pressa psykisk"....prøv å slappe helt av...går helt sikkert bra ;o) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå