Gå til innhold

hvor blir det av mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå prøvd i over et år å bli gravid med nr 2.Da jeg hadde kobberspiral, kom mensen nesten på timen til samme tid hver gang. Når jeg tok den ut og i alle fall det siste halve året har mensen vært 2-3 uker forsinket hver gang. Jeg blir gal, Prøver jo å ikke tenke på det,men ikke så lett. Føler ikke at jeg er gravid,men mensen kommer jo ikke. Har ikke tatt noen test denne gangen, men er 3 uke over tida i dag, men jeg orker ikke å bli skuffa nok en gang.

Klarer jeg virkelig v hjelp av psyken min å utsette mensen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke heller hvor min mens er:(

Men nå prøver ikke vi å bli gravide da. Vet psyken kan spille godt inn, men jeg håper fordin del at denne gangen har det klaffet. Ta en test, og masse lykke til:)

Skrevet

Ah, vet hvordan det er! hos meg var den 2-3uker forsein hver gang, veldig uregelmessig. da jeg begynte med p-pillen ordnet det seg, og det er herlig å vite når man får den:) samme dag, hver gang!

og ja, du kan faktisk utsette mensen v hjelp av psyken, spess hvis du tror veldig sterkt at du er gravid!

Skrevet

men jeg gidder ikke begynne på p-pille når jeg ønsker å bli gravid!!!;)

Skrevet

få deg en time hos gynekolog, det kan være hormonforstyrrelser som gjør det..

Skrevet

tror man kan utrette mye ved å være bekymra å "pressa psykisk"....prøv å slappe helt av...går helt sikkert bra ;o)

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...