Gå til innhold

Vi var på sykehuset i går kveld/natt :/


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har visst begynnende tegn på svangerskapsforgiftning, og fikk beskjed hos legen om å kontakte sykehuset om jeg skulle få hodepine eller om jeg ble veldig kvalm.

 

Fikk veldig vondt i hodet i går kveld, og ringte derfor føden. Og fikk beskjed om å komme inn for sjekk..

 

Alt var bra med babyen, fosterlyden var veldig bra. :)

Sjekket med UL også, og den så visst ut til å stortrives.

 

Usj, litt ekkelt det her..

 

De gjorde ikke noe i går, men om jeg blir verre må jeg komme tilbake, så fødselen kan startes. Forhåpentlig starter den av seg selv snart. :)

 

Enn så lenge må jeg bare innom lege ofte og sjekke urin + blodtrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja ekkelt! Er noe engstelig selv for svangerskapsforgiftnng. Er ikke i faresonen, men det er klart jeg kan jo rammes jeg og. Har veldig mye vann i bena og armene og til tider vondt i hodet og plutselig kvalme. Skal til jordmor for uke 36 kontroll om to dager. Har sjekket blodtrykket som hadde økt noe og tok en urinprøve som var fin, her tidlgere i uken. Babyen gir tegn fra seg og jeg føler meg grei ellers. Men blir bekymret. Bra at du ble grundig sjekket! Håper det ikke blir noe problemer og at resten av tiden går fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble innlagt på st.olav. fra tors til fredag pga svangerskapsforgiftning...

Hadde 165/92 +2 i urin...

 

Hadde hodepine så å si i hele går litt bedre idag, skulle vel egntlig ringt føden men skal til kontroll hos lege imorgentidlig..får vel høre hva han sier....

 

Har gått med svangerskapsforgiftning siden uke 28...Ikke funnet ut det før nå...

For jordmor har ikke sendt meg til føden for en sjekk..bt har ligget på 165/90 hele tiden.. og jeg har hatt spor av proteiner...

Synes det er fordårlig av jordmor:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til sykehuset du, jeg synes det var veldig betryggende å bli tatt på alvor i alle fall.

 

Jordmoren min blåser av det meste, stoler mer på det de sier på sykehuset og det fastlegen min sier..

 

Jeg skal også til legen igjen i morgen, håper blodtrykk + urin er bedre da. Hevelsene i føttene er nesten vekk i dag, det er vel et bra tegn. :)

 

Blodtrykket mitt er egentlig ikke så høyt, det var på 140/80 på sykehuset. Men helt frem til nå har det ligget på 110/60 og 110/70, så det var visst det de så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...