Gå til innhold

Ja, da var mannen på fest...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...alle barna sover søtt etter en lang dag ute i (grise)været. Jeg med potetgullbollen på siden, PCen på fanget og lurer på om jeg skal bestille meg noen klær for resten av feriepengene!

 

Lørdagskveld i ro og fred, etter en fin dag med familien, kan en sliten trebarnsmor ha det bedre, det er hverdagslykke det jenter :-)

 

Ha en fin lørdagskveld!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Nå forventet jeg nesten et sutreinnlegg her om en umulig mann som fester og styrer mens en sliten mamma ligger hjemme og gråter *ler*

 

Men dette hørtes da riktig koselig ut :)

Sitter på samme viset jeg, men min sambo er på telttur med eldstemann og ei skolevenninne av eldstemann :)

 

Skrevet

Mine 3 söte, små sover også sött. Sambo forsvant nettopp ut döra for å gå på fest!

Jeg har bollen med potetgull med paprika på bordet, pcn ved siden av meg i sofan..

 

Skremmende like, vi to!!?

 

Men jeg er sulten også...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...