Fire småtroll Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 ...alle barna sover søtt etter en lang dag ute i (grise)været. Jeg med potetgullbollen på siden, PCen på fanget og lurer på om jeg skal bestille meg noen klær for resten av feriepengene! Lørdagskveld i ro og fred, etter en fin dag med familien, kan en sliten trebarnsmor ha det bedre, det er hverdagslykke det jenter :-) Ha en fin lørdagskveld!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Hehe... Nå forventet jeg nesten et sutreinnlegg her om en umulig mann som fester og styrer mens en sliten mamma ligger hjemme og gråter *ler* Men dette hørtes da riktig koselig ut Sitter på samme viset jeg, men min sambo er på telttur med eldstemann og ei skolevenninne av eldstemann
endaengang Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Mine 3 söte, små sover også sött. Sambo forsvant nettopp ut döra for å gå på fest! Jeg har bollen med potetgull med paprika på bordet, pcn ved siden av meg i sofan.. Skremmende like, vi to!!? Men jeg er sulten også...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå