Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er for flau til å legge det ut på skravlesiden, noen som vil hjelpe meg? Hvis en er gravid utenfor livmora. Vil det da altid bli positivt på en hjemme test, eller kan det hende den ikke slår ut+?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Har ingen erfaring med det selv, men tror det slår ut på vanlig måte. Kroppen tror jo først at den er gravid på vanlig måte, så den reagerer instiktivt tror jeg. Men OM det er utenfor livmoren, så vil jo kroppen etter hvert støte det ut, noe som kan føre til voldsomme smerter. Dette spørsmålet var da ikke noe å være flau over..
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vil påpeke at jeg ikke er sikker asså, men vet om en som hadde sv.skap utenfor livmoren, og da slo testen ut..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Slår ut på test, og en er jo gravid...men så får en voldsomme smerter i eggleder, og da oppdages dette som regel på legevakta, og noen ganger må de operere vekk hele egglederen!:-/ Ser som regel i uke 5 eller 6, men har hørt om de som har oppdaga exu i uke 8 pga enorme smerter. Vet dessverre ikke om den alltid slår ut positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå