Gå til innhold

Andre som har vært på holmsbu spa og blitt skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mamma dro dit i går og var over natten (fikk i 20 års gave) vi bodde i junior suite og forventet jo noe litt utenom det vanlige, men syntes i grunn rommet var skikkelig plain og kjedelig som på alle andre hotell (bortsett fra terrassen da). Maten var dårlig og servicen enda dårligere, spa avdelingen var fin da, og behandlingene helt supre (her var servicen på topp). Er det vi som er fryktelig kravstore eller er det andre som har samme oppfatning? synes det er så mange som har skrytt veldig av dette hotellet, men jeg ble langt ifra imponert og mamma ble enda mindre imponert.. Det var skikkelig møkkete i bassengene også og litt møkkete på rommet da vi kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med den store dagen!!!:o)

Huff, så trasig da!! Jeg likte ikke maten da vi var der, men jeg er såå kreeeesen så det er ikke rart, men ellers var jeg storfornøyd!

Kjedelig du opplevde det slik da! Jeg var susa på vin stort sett hele tiden, så jeg levde i en liten boble tror jeg, fniis:o)

Vi hadde bare vanlig hotellrom da, og det var helt vanlig standard..

Skrevet

Jo takk :) Jeg er langt ifra kresen og maten var IKKE god. Rommet vårt var også helt vanlig standard, men når man betaler ekstra penger for å få litt oppgradet såburde det jo også være det :) Vi koset oss jo uansett da, men kommer nok aldri til å dra tilbake.

Skrevet

Signerer - var der i vinter og ble kjempe skuffa!

Jeg likte ikke spa avdelingen heller jeg da, men er super kresen på det området også - og går fast til både det ene og det andre på en veldig fin salong i Oslo, så er godt vant.

Anbefaler ikke Holmsbu til et menneske! Utrolig dårlig!

Skrevet

Ja, ikke sant! He he, husker han ene i baren fikk bra tilsnakk for frekk oppførsel av en kunde da vi var der forresten...

Neste gang jeg skal dit skal jeg sove i sjøbodene, ser koseligere ut det synes jeg!:-)

Nei, det er ikke noe hyggelig når en betaler masse penger og ikke får det en betaler for! Kanskje det er noen useriøse sommervikarer der i sommer.. Men, så trasig allikevel!

Skrevet

Sa bra det ikke bare er jeg som er sær da... Jeg var faktisk kjempe fornøyd med spa behandlingen jeg :) men resten var tamt ja, selve spa avdelingen med basseng, badstu o.l. var helt blæh, vinduene ut fra bassenget var så møkkete at vi ikke kunne se ut nesten og når jeg dro fingeren over kanten på bassenget så fikk jeg en sånn stripe med møkk på fingeren *spy*

Skrevet

Orket ikke å gå ut i bassenget engang jeg. Og siste spa behandlingen jeg skulle ha gadd jeg rett og slett ikke å ta.

Maten var helt skrekkelig. Orket ikke å spise det jeg fikk, ba om ekstra smør og brød istedet. Sa at jeg ikke likte det, men jeg fikk ikke tilbud om noe annet. Skikkelig dårlig service der.

Og ikke er det gratis å være der heller - så forventer jo litt.

Skrevet

ja til middag i går så hadde de nesten bare skalldyr, noe som er rimelig risikabelt siden veldig mange er allergiske. Så hadde de laks, men i det fatet var det ikke noe å ta med så vi måtte stå en stund å vente på det, var også kjøtt men det var ikke skjært opp og det lå ingen kniv der heller. Tror også det er første gang jeg har spist eggerøre som hadde lik konsistens som gele. På bursdagen til mamma bodde vi på plaza, det rommet vi hadde der (et vanlig dobbeltrom) var mye finere enn det vi hadde nå og kostet 1/4 av prisen..

Skrevet

Angrer på at jeg ikke klagde litt, for det var absolutt ikke verdt pengene. Men de får ihvertfall ikke noe god reklame fra meg!

Jeg la vel igjen godt over 5000 kr - bortkasta penger!!

Skrevet

Oiii! Var der en helg i vinter og var megaimponert! Jeg er utdannet i Hotell- og restaurant, og har jobbet på hotell i mange år - er derfor utrolig kresen. Klarte ikke å sette fingeren på noe, og jeg skal love deg jeg prøvde! :-)

Utrolig god mat, og en helt enestående service! Vi bodde i en sjøbod, og det var også helt topp!

Skrevet

Høres ikke ut som om vi har vært på samme sted! :-)

Både jeg og venninnen min var veldig skuffa - men kanskje vi to + mami er super sære da.

Maten vi fikk var rett og slett uspiselig - og jeg orket ikke å gå uten sko på rommet mitt, for det var så møkkete der. Nei - aldri mer Holmsbu!

Skrevet

Oi, sikker på at det var samme sted? hehe :) nei uff, har vært på maaaange hoteller rundt om i Norge og verden, men har aldri betalt så mye penger for så lite.. De værste var vel egentlig at det ikke var rent, det hadde også falt ned en knagg på rommet, og istedenfor å henge opp ny så hadde de bare sparklet voer uten å pusse eller male etterpå, så ut som om de bare hadde dyttet gips inn i hullet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...