rosa og en blå Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 har ikke kjent liv i dag.. en gang foten har stukket under ribbebeina. så nå ringte eg føden og måtte bere komme.. men så 2 min etter den tlf samtalen.. så vart beibin heilt turbo.. og no er eg bere super glad!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Typisk det:) Men så glad på dine vegne!:) ikke godt å engste seg!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Så godt å høre! Må være forferdelig å gå og bekymre seg..
rosa og en blå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 huff ja... eg beg seff å gråte i tlf da... eg spurte om det går ann at beibin stikker en fot ut selv om han ikke lever... og då beg eg å gråte.. -for eg hadde kjent en fot tidligere i dag da.. men ikke noe mer som er uvanlig for denne beibin.. jordmor trøsta med at det skjer egentlig ikke dersom han ikke er i live.. (eg tenkte at det går ann fordi beibin er stor og er i vann og eg er i bevegelse) nå har eg kjent en del små spark og at han killer med hendene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå