Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Mini på 2,5 år har en Levi's t-skjorte og en Bjørn Borg boxer som han fikk i sommergave hos svigers:-) Tuppa har ingenting bortsett fra litt mexx klær (tror ikke det blir regnet som merkeklær?), men det er også slike ting hun har fått i gave. Jeg kjøper klær på Lindex, H&M, Kappahl og Cubus jeg:-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Ja, men alt er kjøpt i utlandet til nesten samme pris som her på H&M, yttertøy og sko kjøper jeg her i Norge da.
Learning to fly Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Ikke til babyen, dvs jo vi fikk en treningesdress i merket FILA. Aldri hørt om det jeg, men noen sa det var ett "sosse" merke. Fikk fra venner i USA. Ellers kjøpte vi en levis bukse 501 til jenta mi når vi var i USA i fjor, da var hun tre år. PAsser den enda. Skikkelig fin i den faktsik, men den kostet bare 60 kroner (var tilbud). Kjøper ellers ikke mekreklær, men får avogtil hos farmoren til ungene. Mexx og slikt, men synes ikke att det er noe særlig kvalitet over de klærne. Levis buksa, den er like pen enda, så den var kvalitet:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ikke kjøpt noe dyrere og mer "merk`ete" (hehe, fint ord) enn mexx selv, men hun fikk Levi`s bukse, body og jakke av sin grandtante og onkel nå. Kjøpt i South Lake visstnok. Helt ærlig syns jeg det var skikkelig stygge klær. Kommer nok ikke til å bruke det noe særlig, nei.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Litt, Dior dongrijakke og Dior rosa "ballerinasko" (mer som tøfler) fått av besteforeldrene. Har en del klær dyrere klær (enn H&M feks.) fra blant annet mysplysj, polarnopyret, minime, benetton, katvig, hjort Copenhagen osv. men det regnes vel kanskje ikke som merkeklær.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Ja, en del... Men, mye fra H & M også... Den eldste har vel stort sett bare merkeklær, diesel, nike, jean paul..
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Basistøyet har jeg fra HM, Nameit osv. Så har jeg noen mellomdyre plagg som også brukes til daglig, Benetton, Halling DK, Mee Too osv, også har vi mye dansk designertøy, OkkerGokker osv. Men kjøper det billig i danmark. Har også en del fransk da jeg fant en genial liten butikk som fører det:) Litt Minime, Minature osv også.
Sjonkel Rolf Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 De har litt osh kosh og timberlake hvis det regnes som merkeklær. Men det er kjøpt på fabrikkutsalg i utlandet da. Det dyreste plagget jeg noen gang har kjøpt til ungene mine (Utenom sko da, som er forferdelig dyrt) tror jeg kosta ca 150kr...
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 jeg handler de klærne jeg synes er fine jeg da ) enten det er hm eller dyrere merker.. må inrømme at jeg synes det er litt moro når lillegutt er fin, og så lenge vi har råd til det synes jeg det er helt greit. Men jeg må også inrømme at jeg ikke ønker en bortskjemt gutt som skal ha ditt og datt.. så jeg bør vel slutte snart, eller aldri begynt )
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 22. juli 2007 #14 Skrevet 22. juli 2007 De har noe, men ingenting er kjøpt til fullpris. Noe er brukt, noe er kjøpt på salg og noe er kjøpt på nett til rimeligere pris enn i butikken.
Alba44 Skrevet 22. juli 2007 #15 Skrevet 22. juli 2007 Er det noe jeg syns virkelig er bortkastede penger, så er det dyre barneklær. Skjønner bare ikke vitsen med det, men vi er ulike.. Når lillegutt skal ha vinterdresser, parkdresser,regntøy,sko o.l. så gir jeg gjerne mer for å få noe skikkelig. For der kan det variere ganske mye i kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå