Spaniella Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Noen som vet om det går an å få tak i sykkelvogn i Strömstad? Evt hvor og til hvilken pris? Må ha håndtak så det går an å trille som vogn. Sjekket Nordbysenteret og Svinesund, men de hadde ikke. Desperat...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Så en på Happyland sist vi var der (i juni). Ellers finnes det jo Kattis Babyshop i Strømstad, men der har jeg aldri vært selv. Kan jo hende de har... Lykke til =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå