Gå til innhold

lifa og Eline

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

i dag ble gaven din kjøpt og levert på posten, men etter at de hadde sendt ut posten for i dag, så da blir den sikkert sendt på mandag.

håper du blir fornøyd med gaven din!!!!

klem fra din hemmelig venn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende.

Det som er dumt er at vi reiser på hytta igjen mandag elelr tirsdag så jeg må smøre meg emd tålmodighet til vi kommer tilbake igjen.

Har 2 uker ferie nå men vi blir nok ikke borte mer enn 5-6 dager før vi ta ett par dager hjemme igjen.

Men gleder meg alltid spennende med pakke i posten.

Men lurer på om jeg klarer å gjette hvem du er???????

Skrevet

okei, men da får du den når du kommer hjem da!

god tur på hytta!! kos dere masse!

PS. jeg har lagt ved ett lite kort, hvor det står litt om meg.

Skrevet

hei igjen..

oppdaget i går at kortet det lå jo i veska mid et da. så glemte å putte det ned i pakken din...

så du får si i fra når du får pakken din, så skal jeg komme med noen hint da!!!

Skrevet

Tusen takk for garnet og mønstehefte.

Måtte dra litt på smilbåndet når jeg så heklejakken på utsiden, var eneste grunn til at jeg kjøpte Familien i fjor sommer for jeg syntes den var veldig fin og oppskriften stod da i bladet.

Men jeg har luksus problem skal jeg hekle den jakken i helhvitt (kan bli veldig flott) eller skal jeg strikke jakken med blonde/rysjekant lenger inn i bladet?

Skal reise til Lesvos, Hellas i beg. av september så det passer å ta med seg dit, bare jeg får bestemt meg. Hvis du husker hvilket hefte du kjøpte tar jeg imot innspill trenger hjelp her.

Aner ikke hvem du kan være ettersom kortet lå igjen hos deg, så tar gjerne imot litt hjelp på hvem du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...