Gå til innhold

Overtidsklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter, melder m inn på overtidsklubben:( hadde termin i går og d er ikke så mye tegn her, bare menssmerter som varer 3 min og gir seg, skal gå tur senere, er d flere som m?

ha en fin kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin i går jeg også... og har gjort supermasse i dag, løpt masse trapper, sjaua møbler og styrt på, men ikke gjort noe annet enn å forverre bekkenløsninga!

Mens-smerter og murringer har jeg hatt i 14 dager nå, og i natt hadde jeg regelmessige kynnere som var totalt fri for smerter, men som kom med 8-10 min mellomrom hele natten! Ingenting mer på gang her iallefall... Håper det skjer noe i natt da, siden jeg har vært så himla aktiv i dag!

Skrevet

hadde termin i går, men ingenting skjer her. Har ikkje hatt tegn på mensmurringer ein gang. Har prøvd å gått lange turer å hatt masse sex men ser ikkje ut som om lillegutt har tenkt seg ut ennå. Nå går eg bare å vente, e såååå lei av å ver gravid å gleder meg sååå masse til å hilse på han.

Skrevet

Hadde termin fredag 13, og synes veeeldig synd på meg selv akkurat nå. HAr hatt mensmurringer til å fra, og noen "falske" og ikke så veldig vonde rier (noen timer enkelte dager) i 14 dager nå. Blir lurt hver gang det setter igang. Arghh. Mister jo masse av sommeren av å sitte å ha vondt å ikke orke noen ting!

Skrevet

-3 idag. Jeg var på sykehuset igår, og de sa max 48 timer siden livmoraktiviteten min var så høy, men jeg aner ikke hva jeg skal tro lenger, for har jo hatt sterke kynnere siden uke 34... Blir nok igangsetting her.

Skrevet

Termin i går her også, og ingen tegn.

Vil gjerne hilse på Knott nå, på en annen side fikk jeg akkurat lagt min klamme hånd på Harry Potter and the deathly hallows, og det hadde jo vært morro å fått lest den nå da .. hmm

Ellers var det noen som skrev som svar på et annet innlegg jeg hadde i dag at overtid ikke egentlig er før 14 dager etter termin!

Hjelpes.

Skrevet

Det er vel egentlig 12 dager det regnes nå, fordi svangerskapstiden er "satt tilbake" til 40 uker istedet for 40 +2. Men jeg regner meg selv på overtid når jeg er over termin.

Skrevet

Da melder jeg meg inn jeg og, selv om jeg strengt talt kanskje ikke er paa overtid foer i morgen. Har termin i dag. Aaaaa...jeg haaper han kommer snart! Er saa lei!!!

Skrevet

Melder meg også inn her. Er 4 dager over i dag (snart 5!) og vil føde NÅ!!

Har syklet over en time i dag, spist sterk mat og hatt sex hver dag, men skjer det noe??? Niks...;-(

Skal til lege i morgen og skal argumenere alt jeg kan for å bli igangsatt denne uka. Gikk over med de to forrige også (9 og 13 dager), og det anbefales IKKE...

Lykke til alle sammen, håper på snarlig fødsel for oss alle;-))

Skrevet

Hadde helst ønsket at jeg ikke kunne bli medlem i denne klubben, men er nå 2 dager over terminen:-( Har kynnere hver kveld, men ellers skjer det altfor lite! Synes godt at lillegutt kan komme så snart som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...