Gå til innhold

Snart klar jeg også:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk jeg motet meg opp og spurt min kjære om vi ikke skulle få oss en liten baby snart:) Og han sa JAAA:)

Så vi blir prøvere i desember/januar - og håper på en liten høstbaby neste år:)

Er det flere som har planer om å begynne prøvingen rundt jule-tider?

Kanskje vi skal slå følge?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Vi har også planer om å begynne rundt nyttår!

Egentlig så har jeg lyst til å hoppe forbi febr/mars pga jeg egentlig ikke ønsker desemberbebis! Ønsker ikke at barnet skal være minst i klassen.... men en høstbaby hadde vært greit! Aller helst tidlig på året, men jeg vil jo begynne prøvingen også!

Når skal du begynne med folat?

Skrevet

:) Så fint!

Vil egentlig ikke ha noen desemberbebis vi heller, pga tett oppunder jul og at h*n blir minst i klassen... men blir sikkert ikke så vi ikke prøver da likevel:)

Passer ikke å få en sommerbaby for oss, da sambo skal være endel borte til sommeren - så vi håper, håper på september/oktober:)

Skal ta ett brett til med p-piller tror jeg (kanskje to?) - har gått på piller siden jeg var 16 - så tror det kan være lurt å ha noen mnd å få alt "i orden" før vi begynner prøvingen. Dessuten leste jeg at det er strørre sjanse å få flerlinger hvis man blir gravid rett etter å ha sluttet med pillen....

Tenker jeg begynner med folat samtidig, tilfelle....

Er det deres første?

Skrevet

Heisann! Det blir vår første ja! Kjenner jeg både gruer og gleder meg. Det er ganske så befriende å kun tenke på seg selv og sambo, samtidig som jeg ønsker meg en liten en veldig veldig!

Jeg begynner på folat i august allerede, godt å være sikret!

Vi får følge hverandre inne på bli gravid vi da! Har du vært medlem lenge?

Jobber eller studerer du?

Skrevet

Samme her! Noen ganger tenker jeg at, "gud så deilig det er å bare være oss to". Kan gjøre akkurat hva vil vil når vi vil. Men, så tenker jeg også "så koselig det skal bli å få en liten en". Samme med sambo, i ene øyeblikket kan vi tulle og prate og kikke på barnevogner på nettet mens han planlegger pappaperm, mens i neste øyeblikk nærmest hyperventilerer han og spør om jeg virkelig skjønner alvoret i dette. Hehe... han er søt da! ;)

Men, tror at uansett hvor lenge man venter vil det alltid være litt skummelt også - det er vel bare sånn det skal være!:)

Godt å være sikret ja:) Tar pillen en mnd til jeg - skal på ferie, så greit å være sikret andre veien også - da det passer veldig dårlig å få en baby neste sommer... :)

Jeg studerer - og jobber litt. Du da?

Nei, meldte meg inn her forrige uke - etter at vi bestemte oss;) Har smugkikket litt her inne før det da... Du da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...