Ina25♥med gull i magen Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Endelig fikk jeg motet meg opp og spurt min kjære om vi ikke skulle få oss en liten baby snart:) Og han sa JAAA:) Så vi blir prøvere i desember/januar - og håper på en liten høstbaby neste år:) Er det flere som har planer om å begynne prøvingen rundt jule-tider? Kanskje vi skal slå følge?
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Heisann! Vi har også planer om å begynne rundt nyttår! Egentlig så har jeg lyst til å hoppe forbi febr/mars pga jeg egentlig ikke ønsker desemberbebis! Ønsker ikke at barnet skal være minst i klassen.... men en høstbaby hadde vært greit! Aller helst tidlig på året, men jeg vil jo begynne prøvingen også! Når skal du begynne med folat?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Så fint! Vil egentlig ikke ha noen desemberbebis vi heller, pga tett oppunder jul og at h*n blir minst i klassen... men blir sikkert ikke så vi ikke prøver da likevel:) Passer ikke å få en sommerbaby for oss, da sambo skal være endel borte til sommeren - så vi håper, håper på september/oktober:) Skal ta ett brett til med p-piller tror jeg (kanskje to?) - har gått på piller siden jeg var 16 - så tror det kan være lurt å ha noen mnd å få alt "i orden" før vi begynner prøvingen. Dessuten leste jeg at det er strørre sjanse å få flerlinger hvis man blir gravid rett etter å ha sluttet med pillen.... Tenker jeg begynner med folat samtidig, tilfelle.... Er det deres første?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Heisann! Det blir vår første ja! Kjenner jeg både gruer og gleder meg. Det er ganske så befriende å kun tenke på seg selv og sambo, samtidig som jeg ønsker meg en liten en veldig veldig! Jeg begynner på folat i august allerede, godt å være sikret! Vi får følge hverandre inne på bli gravid vi da! Har du vært medlem lenge? Jobber eller studerer du?
Ina25♥med gull i magen Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 Samme her! Noen ganger tenker jeg at, "gud så deilig det er å bare være oss to". Kan gjøre akkurat hva vil vil når vi vil. Men, så tenker jeg også "så koselig det skal bli å få en liten en". Samme med sambo, i ene øyeblikket kan vi tulle og prate og kikke på barnevogner på nettet mens han planlegger pappaperm, mens i neste øyeblikk nærmest hyperventilerer han og spør om jeg virkelig skjønner alvoret i dette. Hehe... han er søt da! Men, tror at uansett hvor lenge man venter vil det alltid være litt skummelt også - det er vel bare sånn det skal være! Godt å være sikret ja:) Tar pillen en mnd til jeg - skal på ferie, så greit å være sikret andre veien også - da det passer veldig dårlig å få en baby neste sommer... Jeg studerer - og jobber litt. Du da? Nei, meldte meg inn her forrige uke - etter at vi bestemte oss;) Har smugkikket litt her inne før det da... Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå