Gå til innhold

Paris!

Ina25♥med gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å spandere Paris-tur i bursdagsgave på min kjære:)

Har noen tips til hotel (koselig, ikke så dyrt...) evt. i hvilket område det er fint å bo?:) Er jo så stort.... hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min og jeg bodde i Latinerkvartalet da vi var i Paris. Husker ikke hva hotellet vi bodde på het, men området var veldig koselig. Masse små gater og trange smug, med koselige restauranter og kafeer. Veldig romantisk:o)

Anbefaler det området på det sterkeste.

Skrevet

Så bra! Har sett på et par hoteller der, som så veldig fine ut. Så hvis området også er koselig tror jeg kanskje at jeg går for det:)

Gleder meg:)

Vi skal dit i desember, så håper på å få litt julestemning;)

Skrevet

Blir nok julestemning på deg da! Jeg syntes Paris var helt fantastisk, og skal tilbake en annen gang.

God tur:o) (selv om det er en stund til)

Skrevet

kva det koster?

Skrevet

Turen? Bestilt fly med Norwegian - kom på ca 1800 tur/retur for begge. Har ikke bestilt hotell enda, men ser ut som det ligger på 3000 +/- for 4 netter for begge.

Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt - men,men:)

Han blir 30 nå - så synes han fortjener det. Også blir det jo like mye gave til meg da, hihi:)

Også skal vi jo begynne å prøve rundt jule-tider, så kanskje det blir en "made in Paris"-baby? Hehe... Tviler på det da, men:)

Skrevet

Paris er min absolutte yndlingsby:) Gutten i magen min er "mande in Paris" i november/desember ifjor. Lykke til og god tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...