Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 hei,æ e 4+2 idag å fikk en litn blødning no ikveld. blør itj nå my,bare når æ tørke mæ...har itj nå vondt el nå,men e d nån som har opplevd d å likavæl beholdt spiren? e så nervøs no,vil itj mist igjen:( håpe dokk vil svar mæ,e på gråtn her:(
3-prinser Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Heisann. Jeg blødde noe i begynnelsen av begge mine svangerskap. Det trenger ikke bety noe, men hvis det vedvarer ville jeg allikevel ta en tur til legen bare for å sjekke. Det er ikke uvanlig å ha lettere blødning i begynnelsen av svangerskapet. Svangerskapene mine forløp uten noen som helst problemer til tross for noe blødning i starten.
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Hei.. jeg hadde blødning både i uke 6 og uke 18 og alt gikk bra. lille gutt er 9 mnd nå og frisk og rask... går nok bra skal du se:)
Sol :) Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Hei!! Vil bare si at jeg tenker på deg og sender masse positive tanker!! Håper den lille henger seg fast:) Lykke til!!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 hei damer,så kozli me svar:) vart rolier no ja,d e vanskeli d her...har aldri blødd under svangerskap før,så vart så redd! håpe spira mi held sæ godt fast,tenkt å ra en ny test i neste uke for å sjå om æ har hcg i urin enno....å d håpe æ virkeli,tenkt å bestill mæ legetime etterhvert å hvis itj blødningen gir sæ takk for positive svar damer,klæm fra en usikker mæ heeh:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå