Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 flere som opplever å få vondt nedentil etter samleie?? både jeg og samboer har det.. lurer på hva det kan skyldes?
MC81 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Det hørtes da rart ut. Har hørt at gravide lett kan få litt vondt etter samleie, men ikke partner. Du har vel tatt en hel ahug med blodprøver du også, så det skal vel ikke være noe galt der ned da!?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 kanskje du er trang eller har sterk kjønnssaft??
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 regner med at disse smertene har oppstått etter at du ble gravid, og ikke tidligere, ettersom du skriver her inne om det? for det kan jo ha seg at du har bært på et eller annet virus som har blitt trigget av graviditeten, og at det faktisk er en kjønnsykdom dere plages med? siden partneren din også har det liksom.. dere burde begge dra å teste dere:)
sol og varme Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 siden jeg ikke er gynekolog vil jeg ikke komme med annet råd enn å ta det opp med legen din, skjønner at du som er gravid får vondt -men din samboer...den skjønte jeg ikke... Uansett - snakk med legen din...og ikke ha noe mere "morro" før du har gjort det God bedring
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg opplever det også til tider, viss han bunner helt inni meg. Jeg veit ikke, men det kan være noe med at morkaken våkser seg kjempe stor og presser på nedover den også? Kan være andre smerter også du har da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå