OnlyMe Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 tror sambo skal få øl til maten i kveld... Er jo fremdeles 4 uker til termin, så tviler på at det skjer noe! Når sluttet deres å drikke?
Feliz31 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Tenkte først at det var snakk om at du som gravid skulle ta deg en øl, og det er helt fy fy, men så leste jeg litt til og forstod da at det var snakk om mannen din. Det er jo forskjell på en øl til maten og det å helle i seg masse alkohol når det gjelder mannen. Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å la mannen min ta seg en øl nå. Det finnes jo drosjer dersom det skulle skje noe nå, og det er jo enda endel tid til...Han blir jo ike full på en øl eller to til mat... Kos dere med god mat
Kaffelatte Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hvis det skjer noe så skjer det ofte på natta, og da er han edru igjen, så lenge det ble med en øl. Ville ikke hatt betenkeligheter med å la han drikke, verre om et par uker. ;o) Og det fins jo taxi som du sier.
OnlyMe Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 Nei, det går sikkert så fint så Men han har liksom ikke drukket noe på lenge (ikke så gøy å kose seg alene...) og kom plutselig til å tenke på at nå er det jo ikke lenge igjen hihih, men har ikke tid til fødsel enda, så han kan bare drikke! Hun må holde seg der inne en stund til;)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Her drakk barnefar kvelden før fødselen, og hadde planer om å feste dagen jeg fødte, men blei litt forandring i planene! Jeg var jo såååååå sikker at jeg kom til å gå over tida, skulle også på fest dagen jeg fødte (uten å drikke selvsagt), men snulla kom 8 dager før termin! Hadde en rask fødsel sist gang, så er nok lurt at han ikke drikker seg drita i september (har termin 22. sept), men noen øl og vin skader ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå