Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jeg kjenner fikk en gutt for vel 1 år siden.Noen uker etter at gutten ble født fikk de foreldre til å passe den en lang helg for di skulle på ferie,deretter nesten hver helg etter dette pga de bare MÅTTE ut på byen etc.....Da satt ikke foreldrene hos dem som jeg hvertfall synes er greit når en har småbarn,men de leverte barnet hos foreldrene slik at de slapp å stå opp med han om morgenene......Deretter har de tatt flere ferier uten gutten!Jeg synes dette er skammeligt,hva skal en med barn viss en bare tenker på seg selv.Jeg selv drar ikke på ferier uten barna,og viss de er for små hopper vi over ferier til de kan ver med!

Hva synes dere til dette,synes dere det er greit eller blir dere like provosert som meg??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri lyst til å ha barnevakt da gutten min var så liten, ville bli ordentlig kjent med han selv! Nå er han et halvt år, og vi har fortsatt ikke hatt barnevakt til han, utenom et par ganger da mamma el svigermor har passet han et par timer på dagen... Hadde familien bodd nærmere hadde jeg nok begynt å benytte meg av dem som barnevakt litt oftere nå, men uansett ikke da han var 0-3 mnd. At andre gjør det er vel opp til dem. Så lenge barnet har det fint hos besteforeldrene syns jeg ikke det er noe i veien for at det er der en helg i ny og ne. Hvis foreldrene skal drikke seg fulle syns jeg faktisk det er bedre at ungen er hos andre til foreldrene er helt edru igjen..

Skrevet

Det høres jo ekstremt ut å overlate ungen hos andre i en langhelg pluss ferier og ytterligere turer på byen!! Det synes jeg ikke noe om nei. Men det å komme seg ut en gang iblant synes jeg bare er sunt. Rett og slett bare for å venne seg selv og barnet til at det er greit at andre passer det. Vi har allerede hatt barnevakt noen ganger.(snart 4 mnd) Men aldri mer enn noen få timer, og vi har ikke drukket oss fulle slik at ikke har kunnet ta oss av datteren vår dagen etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...