Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært ute og plukka bringebærblader og kokt meg noen kopper te. Om det ikke virker, så smaker det iallfall godt!!:-)

Andre som har prøvd?? (gjerne med hell...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært å mekka te med egenplukkede bær, men har vært på helsekosten og kjøpt ;o)

Krysser fingrene for at jeg da ikke skal revne :oD

Skrevet

hva skal dette være godt for? Har lest noen innlegg og dette før uten helt å skjønne hva det snakkes om.. Skal bringebær være godt for å starte fødselen eller for å revne mindre?? Hvor har man isåfall dette fra? Må man lage te eller kan man ikke bare spise masse bringebær da??

Skrevet

He he, dette dukker opp med jevne mellomrom...:

BringebærBLAD er vist tingen - kan plukkes selv til te eller kjøpes som kapsler eller te på helsekost. Finnes noen linker for hva det er godt for, har dem ikke her nå, men ta en google på bringebærblad så finner du en beskrivelse (helseurt).

Jeg har plukket selv, og tørket, og det blir en god "grønn" te av det...

Skal være godt for å modne/styrke livmoren.

Skrevet

og hjelpe livmoren til å trekke seg sammen etter fødsel.

Skrevet

jeg drikker bringebærblad te fra klosterurter(merket) som vi har på Life livsstilsbutikk, bestillt fra Helios =) bakpå denne pakken står det følgende; -bringebærblad te er den beste "svangerskapsurten". motvirker svangerskapskvalme (!), virker både avslappende og stimulerende på bekkenmuskulaturen, noe som kan påvirke fødselen til å bli lettere og å gå hurtigere. teen gjenskaper også en hurtigere normalisering i underlivet etter fødselen. =) drikk 1-2 kopper daglig, økes til 3-4 kopper daglig ca.4-5 uker før fødselen. drikk 1-2 kopper også de første ukene etter fødselen.

bivirkninger: ikke kjent! ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...