♥binna♥ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hva slags alder passer det for? Barna mine er 3 og 5 år, mannen min vil dra men jeg tenker de kanskje er for små til å ha noe utbytte? Noen som vet hva det koster å komme inn? Vet ikke helt om jeg tør selv heller...
Lille Filur Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Nei, moro det da! Vært der og skal dit med gutten min en dag=) Han er 2 forresten hehe. Det er veldig lite lokale, men morsomme dyr. Husker ikke hva vi betalte.. men kanskje de har en hjemmeside?
♥binna♥ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 OK, jeg får vel gi meg da;) Er så forferdelig redd slanger, orm, ål osv. Edderkopper er jeg ikke redd da!
♥binna♥ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 Redd likevel jeg. Tør ikke se dem på TV heller;)
Lille Filur Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 hehehhee er det mulig?! ;o) Har kjent ei "slik" ei selv, hun kunne ikke se noen som helst innsekter på tv... og jeg som trodde jeg var hysterisk... ;-p
hostogharkheledagenlang Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 http://www.reptilpark.no/ der er det moro da har klappet både slanger og gekkoer der jeg, har ikke vært der med lillegutt på 2 enda(men det må vi jo), men har vært der med flere avlasterbarn opp igjennom årene og de har syntes det har vært kjempe spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå