Venezia 1 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Trenger tips til bryllupsgave. Vi syns utlagte ønskelister er litt upersonlige, derfor ønsker vi heller å gi en opplevelse. Det må være i Oslo-området og koste ca 1000 - 1200 kr. Noen gode forslag?
lille je Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg lurer på hvorfor du synes utlagte lister er upersonlige? De har jo faktisk ønska å få disse tingene??
Venezia 1 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Ja, det har de jo, men det føles som bestillingsliste. Ikke så spennende å kjøpe 4 tallerkener eller 4 glass syns jeg, har lyst på noe morsommere. Det skal også sies at brudeparet oppfordret folk til å finne på ting selv, men at de hadde lagt ut liste for dem som ikke fant på noe.
lille je Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Ok, vet bare at jeg selv var overlykkelig over å få de tingene vi hadde på lista. Vel, tandemhopp i fallskjerm? (ikke de to sammen da:) Her i trondheim har de noe som heter fjordrafting... Må da finnes i Oslo også? Helgetur? gavekort på restaurant?
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 jeg var også overlykkelig over de tingene vi fikk fra ønskelista fikk mye rart som ikke var fra lista, og der har vi nok bytta alt... eller lagt det bort i ett kott... ting som passer mer til de sm gav de bort enn til oss som fikk dem.. hehe.. har ingen forslag til opplevelsesgave jeg.. vet ikke hva som er å velge i i oslo...
Hjertefamilien Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Vi har gitt beskjed om at vi ønsker oss gavekort på eksakte steder, for det er nettopp på disse stedene vi trenger saker og ting (Til de gjestene som spør om hva vi ønsker oss selvsagt...) Gi en helaften, revy og middag? Hotellovernatting i Sverige, er jo kort vei fra oslo til over grensa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå