♥binna♥ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Tenkte kanskje å dra dit når vi skal til Oslo neste uke. Podene er 3 og 5 år. Hørte det var 150 kr per barn, gratis for voksne. Er det verdt pengene? Er det ute/inne? Koselig?
Lille Filur Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Det er inne. Vi kom gratis inn alle sammen, var ukedag. Jeg synes ikke det er noe koselig i det hele tatt der. Dårlig luft og såå mye støv. Brus i ballbassenget... men småen kosa seg da;o)
♥binna♥ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Uff...hørtes ikke noe særlig ut... Har du noe annet bra å anbefale i Oslo da? Helst noe hvor barna får brukt kroppen litt?
Lille Filur Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Frognerparken. Veit at det er et stort lekeområde. Det er ute da, så det avhenger av fint vær=) Men dere kan jo bare ta dere en tur, er ikke sikkert dere er så nøye på det som meg;o) Jeg løp etter gutten min overalt der fordi han var såpass liten og da så jeg hvor møkkete det var der..uff. Kan være de har gjort noe med det nå...
Pysa Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Ja, det er møkkete. Men det er moro! Og ikke mer møkkete enn ute. Vi bader alltid når vi har vært der.
Mammaja 120107 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Vi var på Hoppeloppeland utenfor Lillestrøm, det var 50 for voksne, 85 for barn, og rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå