Gå til innhold

Da har jeg vært på legevakta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok ikke lang tid før de fant grunnen til magesmertene mine... hadde en kraftig urinveisinfeksjon, så må gå på pencilin.

legen lurte på hvor lenge jeg hadde gått slik som dette her, for han syntes den ga så sterkt utslag... nei ikke vet jeg, har tisset som en helt i lang tid, men magesmertene kom i går, som sant er.

nå skal jeg bli frisk. men likevel, det er fremdeles auauau :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra dem fant ut hva det var da:)

selv om urinveisinfeksjon ikke er særlig behagelig!

krysser fingrene for at det går fort over.

god bedring. :)

Skrevet

AUA, stakkars... Bra de fant ut hva det var da. God bedring! Klems

Skrevet

Hei du.

Hvordan smerter har du? Jeg begynner å lure på om jeg har det samme, men det gjør ikke vondt når jeg tisser...

Skrevet

Eg tenkte berre eg skulle sei at eg hadde uvi uten at det gjorde vont når eg tissa hadde berre difuse magsmerter i område rund urinveien. Eg tissa ofte og lite for å være så tisse trengt så eg for til legen og tok ein test. hu dama sa at det var betre at dei tok ein test for mykje enn ein for lite.

Skrevet

Det hadde jeg også! Jordmor lurte også på om jeg hadde gått lenge med dette, for det måtte jeg unngå for en hver pris.DETTE ER NEMLIG EN AV DE STØRSTE GRUNNENE TIL PREMATUR FØDSEL! Så jenter hold dere varme på beina!!!!

Skrevet

har ikke vondt når jeg tisser, og ikke noe feber eller slik, men kraftige magesmerter rett ovenfor navelen. det kjennes ut som det sprenger litt, og kniver, og har gått i bølger i to dager. Men hyppig vannlatning har jeg, og har hatt det en stund, tilogmed til gravid å være. tisser vell 6-7 ganger hver natt, selv om jeg ikke drikker mye før jeg går i seng. men tenkte det måtte svi før det var uiv, så tenkte ikke så mye over det. har enda kvalmvondt, og er 6 timer siden jeg tok antibiotika, må legge meg nå for jeg orker ikke stå/sitte så mye. håper inderlig det er bedre i morgen. hvis ikke ringer jeg nok legevakten igjen, for det gjør så inni hæl... vondt :-(

håper det hjalp deg litt trønderpi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...