ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Fylt Kylling! med spekeskinke og mozarella (Fersk) Banke ut kylling flate, og legg spekeskinke og morzarella rulles sammen og tvinnes med trå eller kan også bruke tre grill pinner( slik at dem ikke detter fra hverandre under steking. Duppes i mel og stekes med masse stekesmør, på middels høy varme, til den er gjennom stekte. legges til siden Og man lager sky sause til, litt sky fra stekepanna, oppi kasserolle blandes med vann og kylling bujong... tilsett mazena jever brun til sausen er passe fin Sever med evt, dampet grønnsaker, potetmos, pasta, div tilbehør man liker
Kondis som en murstein Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 mm, hørtes godt ut det ja ) Takk for tipset!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 jeg trodde kanskje det ble for mye for lille gutt å spise.. men nei da.. han spiste nesten en hel kylling og masse pasta som han dyppet i sausen. Så mye at han holdt på å trille ned fra stolen. så her skal vi spise fylt kylling så ofte vi kan.. han elsket jo det bare! hehe Sambo ble helt vill han å.. så det ser ut til at det er fler som liker det. spennede å se om det er noen her inne som også liker det
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 dytter litt! så alle kanskje kan spise noe kjempe godt i morgen! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå