Gå til innhold

Middags tips til dere som liker kylling!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylt Kylling! med spekeskinke og mozarella (Fersk)

 

Banke ut kylling flate, og legg spekeskinke og morzarella

rulles sammen og tvinnes med trå eller kan også bruke tre grill pinner( slik at dem ikke detter fra hverandre under steking.

 

Duppes i mel og stekes med masse stekesmør, på middels høy varme, til den er gjennom stekte. legges til siden

 

Og man lager sky sause til, litt sky fra stekepanna, oppi kasserolle blandes med vann og kylling bujong... tilsett mazena jever brun

til sausen er passe fin

 

Sever med evt, dampet grønnsaker, potetmos, pasta, div tilbehør man liker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mm, hørtes godt ut det ja :o)

Takk for tipset!

Skrevet

jeg trodde kanskje det ble for mye for lille gutt å spise.. men nei da..

han spiste nesten en hel kylling og masse pasta som han dyppet i sausen.

 

Så mye at han holdt på å trille ned fra stolen. så her skal vi spise fylt kylling så ofte vi kan.. han elsket jo det bare! hehe

 

Sambo ble helt vill han å.. så det ser ut til at det er fler som liker det. spennede å se om det er noen her inne som også liker det

 

Skrevet

dytter litt! så alle kanskje kan spise noe kjempe godt i morgen! :0)

Skrevet

Nam, det tror jeg vi må prøve. Takk :o)

Skrevet

dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...